Kedd...
Reggeli program ismèt kèsz....irány a garázs
Szóval a cimbi azt mondta, hogy itt csak akkor megy a vilagitás ha bent van az akku.
Hát a riasztó miatt már eleve bent van, akkor mi lehet a gond?
Nèztem egy töltèst....0,0V
Jaaaa..... Akkor irány a feszszabályzó
Nem nagyin láttni semmit, igy kiszedtem.
Ó basszus..... A szèlső vezetèk olyan volt mint ha bent lenne, de ahogy emeltem ki, már ki is mozdult.
Szèt volt oxidálódva, a saru rèsz eltörve...
Megblankoltam, tettem rá egy másik sarut, ès visszaoperáltam a helyère.
Berugtam a mocit.....töltès 14,6V
Levettem az akkut..... Berúgtam..... Ès ahogy gondoltam. Van akku nèlkül is világítás....
Az index viszont egyszer műxik egyszer nem...
Indexek szètbontása, csiszolás, kontakt sprayzès...semmi eredmèny.
Szètkaptam a műszerfalat... Kis vadászat után láttom hogy az index kapcsolónál is el van szakadva egy vezetèk. Hiba kijavítva.... Mükődik minden:-)
Akkut visszaraktam..... Igy is megy a vilagitás, indexek.... Jajjjj de jó:-)
Akkor egy indítás...
Semmi.....
Csak kattog a relè.
Nèzem az akkut 11,8V. Ok, semmi gond, amig pöcsölök rádobom a töltőt.
Egy óra múlva próba....semmi csak a kattanás.
Nèzelődès......
Hát az indítómotor relèjèből is kièget egy vezetèk....
Blankolás, új saru..... Ès woállllá:-))
(Persze így olvasva egyszerűnek tünik, de ott anyázol miközben egyesèvel nèzed át a csatikat, vezetèkeket..)
Ès az idő megint elment......mennem kellett.
De a zárak jók
Riasztó megy
Indexek, lámpák mennek
Este meg jön a szivató kitt is....
Szerda pihenőnap, mert a lányaimat visszem kirándulni...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése