2016. július 16., szombat

2016.07.12

Kedd...
Reggeli program ismèt kèsz....irány a garázs

Szóval a cimbi azt mondta, hogy itt csak akkor megy a vilagitás ha bent van az akku.
Hát a riasztó miatt már eleve bent van, akkor mi lehet a gond?

Nèztem egy töltèst....0,0V
Jaaaa..... Akkor irány a feszszabályzó

Nem nagyin láttni semmit, igy kiszedtem.
Ó basszus..... A szèlső vezetèk olyan volt mint ha bent lenne, de ahogy emeltem ki, már ki is mozdult.
Szèt volt oxidálódva, a saru rèsz eltörve...

Megblankoltam, tettem rá egy másik sarut, ès visszaoperáltam a helyère.

Berugtam a mocit.....töltès 14,6V

Levettem az akkut..... Berúgtam..... Ès ahogy gondoltam. Van akku nèlkül is világítás....

Az index viszont egyszer műxik egyszer nem...

Indexek szètbontása, csiszolás, kontakt sprayzès...semmi eredmèny.

Szètkaptam a műszerfalat... Kis vadászat után láttom hogy az index kapcsolónál is el van szakadva egy vezetèk. Hiba kijavítva.... Mükődik minden:-)

Akkut visszaraktam..... Igy is megy a vilagitás, indexek.... Jajjjj de jó:-)

Akkor egy indítás...
Semmi.....
Csak kattog a relè.
Nèzem az akkut 11,8V. Ok, semmi gond, amig pöcsölök rádobom a töltőt.

Egy óra múlva próba....semmi csak a kattanás.
Nèzelődès......
Hát az indítómotor relèjèből is kièget egy vezetèk....
Blankolás, új saru..... Ès woállllá:-))
(Persze így olvasva egyszerűnek tünik, de ott anyázol miközben egyesèvel nèzed át a csatikat, vezetèkeket..)

Ès az idő megint elment......mennem kellett.

De a zárak jók
Riasztó megy
Indexek, lámpák mennek

Este meg jön a szivató kitt is....

Szerda pihenőnap, mert a lányaimat visszem kirándulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése