2016. július 18., hétfő

2016.07.18.

Hétfő

Végre itt van megint a pihenőnapok sorozata:-))
Hát pénteken írtam.....füst. Azóta sincs semmi, csak a szokásos kis 2T füstölés.

Szombaton ugye leszakadt az ég.....tartósan és durván.
Hát reggel ugye annyira nem is volt gond, de hazafele már csónakkal közlekedtek a népek, és a mocin a terepgumik rohadtul nem erre vannak kitalálva.

Így a fejembe vettem, hogy itt bizony kerékcsere következik:-))
Körbenéztem a neten, de valamiért minden holmi külön-külön és más cikkszámon szerepel.
Pedig ránézésre ugyan az.

Így ma, mikor végre volt időm lementem és nekiestem az SR-nek és a Rallynak.
Kerékcsere......
MINDEN gond nélkül ment, totálisan ugyan az minden.

Így lett az SR-ből terepmoci:-)

A rallyn meg az új conti gumis kerekek.
Az első kör itt a városba ezerszer jobb volt, de ugye ez sima téma, hiszen 100%ban fekszik az aszfalton, és nem csak a bütykök.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése