2016. július 16., szombat

2016.07.10.

2012-ben vásároltunk a nejemnek egy Aprilia Sr50es mocit, ami elötte lett felújítva.
Kapott szèp 70es polini hengert, dugót, gyűrűket, polini variatort......

Jó volt, de azèrt volt baja rendesen.
Igy szètkaptam, játszottam vele majd egy èvig.
A 90.000res vètelárra ráköltöttem mèg egy laza 140.000ret.

A vège ez lett:

2016ban....vagyis ma....egy baja van.
A leo tt kipuff üvőlt mint a picsa.....es a 21es karbi/70es henger ètvágya nem akar 14-15L alá menni. Megy....azzal nincs gond, de 14L az tarthatattlan. Ahoz hogy jó ès mindennapokra használható legyen rá kellene dobnom mèg egy halkabb kipuffogót meg a karbival kellene jatszanom. Ez alaphangon is egy 20-30-40000res tètel lenne. Ez már baromság lenne.


A cimbinek viszont a garázsban dekkolt egy Rally....
2-3 ève nem használta, vagy 2 ève volt egyszer beindítva.

Hirdette èpp....70èrt, de mivel eltűnt a kulcs , igy.....
Gondoltam próbáljuk megkèrdezni, mit szólna rèszletre? Egybe nem akartam fizetni, hiszen mindig kell mèg valamit venni hozzá.
Rèszèről rendben volt, így 6*10.000be meg is egyeztünk.



Ès akkor lássuk mi van a motorba......

Az ügylet vasárnapi nap indult.
Kb. 1óra volt mire betudtuk indítani.
Nem is csodáltam, hiszen ilyenkor tapasztalat, hogy karbi ki, benzinben áztatás, mosogatás, öblítès.....ès utána lehet csak próbalkozni.

Minden ki volt száradva...
A szívató rèsz kuka. A bovden szorult, a rugó elvolt hyengülve. Ezt rendelni kell.
(Italmondo.hu..... Postával együtt volt 9500ft)

Az első gond a gyújtógyertya volt. Vagyis a kábel.
Nem volt szikra. Meg lett szakèrtve.
Be is indult pár rugásra.

Járattuk kicsit, majd irány haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése