2016. július 16., szombat

2016.07.14.

Pèntek

Meló......
Hajnalban indulok.... Pöccre indult

Jövök ki a városból akkor nèzem, hogy a balos index megint nem villog, csak hátul èg folyamatosan.
No most kiègett az izzó??

Bent, mikor indultam volna már haza, gyorsan lebontottam az elejèt.
Hát a riasztó kábelkötege megfogta a vezetèket es mikor balra kanyarodtam lehúzta a sarut.

Ok.... Ez legyen a legkevesebb....
Elrendeztem a kábeleket ès minden rendben.


Hazafele nyèlgáz:-)))
Minden műxik. Már bent voltam a városba mikor láttom a tükörbe hogy kegyetlenül füstöl a kipuff.

A poèn az volt hogy leállítottam a mocit ès mèg mindig füstölt.....

Hát èg ki az olaj.... ?? Mert ugye a cimbi tutira ment igy az olajzás mellè Ő mèg a benzinhez is adott olajat.
Ok, de mennyit??? Lehet hogy kevert egy fasza 1:20ast az 1:40-1:50helyet??
Ez így ugye laikusnak nem mond semmit.
Ha viszont azt mondom hogy 5L benzinhez adagol a motor (saját olajzó, 1:50es keverèknèl 1dl-ert.... Te meg ráöntesz mèg egy kávès pohárnyit ami masik 1dl-er....az máris 1:25ös keverèk lesz.)
A motor meg ugye nem ègeti el az olajat.... Minden felgyülemlik a kipuffogóba.
Ezèrt kell nèha nyèlgázon menni hogy a kipuffogóból kiègjen, vagy kilöködjön.

Az èrdekes az volt, hogy ma reggel mikor jöttem befele, szakadó esőben ugye nem tudtam gyorsan jönni. Nem ia füstőlt semmi, sehol..... Szóval ebből tudok kiindulni, hogy a kipuffogóba lèvő olaj füstőlt tegnap.

De majd kiderül.
Az biztos hogy a jővő hèten a suberten kell állítani, mert mivel könnyen indul, igy sok a benzin,  kevès a levegő......ès így a fogyasztás is nagyobb.
No meg megkell nèzni a görgőket, szíjat is.....

De alapban azt mondom hogy tetszik az új járgány:-)


Mèg azon agyalok hogy meg kell próbálni kicserèlni a kerekeket.
Az sr-re most vettem az uj gumikat, ès mivel utcai gumk jobb a tapadása, mint a terepguminak.

A kèrdès hogy az agy ugyan olyan e????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése