2016. július 16., szombat

2106.07.11.

Hètfő

Családi program letudva (kisgyerek, óvi)
Irány a garázs.....

Minden burkolat leszedèse, festèse feketère, majd szaradás után karbonozás, matricabombázas.

Előtte

Utána


Elölről haladtam hátrafelè..... Hiszen a szivató alkatrèszeket megrendeltem mèg vasárnap este, így azt keddre szállítják.
Igy megpucoltam a fèkeket, lefujtam...
A felnit is megpucoltam, lefujtam...
A telókat megnèztem, fóliáztam

Mivel ugye a zárak kukásak, mert nincs hozzá kulcs, igy a lehetősègek:
-Kiveszed a zárhengert, elmèsz egy kulcsoshoz aki pár ezresèrt csinál hozzá kulcsot
- veszel egy új zárgarniturát ami jelenleg 15-18000ft közt mozog.
- kiveszed a másik motorodból, mivel ugyan olyan aprilia:-))

Szóval ez nekem 0ft volt:-)


Ezután jöhet a "kábel a rentgetegbe"....
A riasztó átèpítèse.....
No az megszopatott rendesen.
Megtalálni mindent egy fèl óra volt....
Átkötözni 5perc
Mükődik? Oooo yes!
Ellenben a 3. próbánál valami megnyekkent.

Minden kötèst átnèztem....semmi hiba
A motor rèszei.....semmi hiba
Vègül (1-2 óra anyázás után) szètszedtem a riasztót, ott sincs hiba.....erre megfordítom, ès a nyák lapon 2 " vezetèk" (nyomtatott rèsz) el van ègve....
Összeforrasztottam.....
Műxik....királyság!!!!

Próba 1-2-3-4-5.....fasza....
Na akkor egy távcsis motorindítás....
Semmi....
Riasztás....semmi....
Újra szètszedtem a riasztót. Ugyan az a 2 rèsz ugyan ott elpattanva.

Akkor távcsis motorindítás nem kell:-)))
Próba....1-2-3-4-5-6-7... Minden ok.....
Az indexek viszont nem villannak fel???

No mindegy.... Eltelt az idő, mennem kellett a gyerköcèrt... Majd holnap folyt.köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése