2016. július 16., szombat

2016.07.13.

Csütörtök

Reggeli program letudva, ès az utolsó pihenő napom. Ma össze kell tenni a mocit, mert holnap már ezzel akarok menni dolgozni.

Szóval megjött a szivató kitt.
A mocit újra szètbontani.... Ez mondjuk egy idegtèpő dolog, hogy csak úgy fèrsz egy fontos (a legfontosabb dologhoz) hogy elötte 5-10 percig bontasz.

Bovden kicserèlve, alsó rèszen is minden kicserèlve... Frankón müködik is.

Összeszerelès..... Hoppsz, a kerekek laposak. Felfújtam (mèg jó hogy ott volt a kocsi, meg a kompresszor).

Irány a benzinkút
Tele tank.......
A terv az volt hogy viszem a ház elè a motort....de hazafele elkezdett köhögni, rángatni, nagy gáznál lefulladni. Ráadásul a hátsó fèk szar... Löttyög a kar, a bovden szorul.....

Irány a garázs......
Motor szètbont.
Az srből kivettem a bovdent (azt tavaly cserèltem benne, szóval majdnem zsír új volt)

Nèzem a karbit..... Nem látni semmit....
Igy azèrt szètkaptam, ismèt átpuccoltam ès felírtam mindent. Az hogy nyèl gázon fulladozik az ugye kevès benzinre utal.

De! A subert legalul volt...szóval a legtöbbet kapja....igy max nagyobb fuvóka jöhet szóba...
De azok se voltak kicsik

Így összeraktam a mocit ès próba....
Hát valami kosz került csak bele......ment mint a meszes.

Ok....öröm vègre....
Ekkor nèzem hogy viszont a benzinszint nem mozdul sehova...
Megint szètszed.... Az úszó meg van szorulva.
Mivel nem volt benzin, igy persze az is szèt volt száradva. Elsőre egy nagy csavarhúzóval kellett megnoszogatnom..... Jöhetett a wd40..... Benzines öblítès.....vagy 20 percig tököltem vele mire már szabadon mozgott.

Visszaszerelès.....műxik:-))

Na vègre:-)

Akkor minden rendben, mehet a ház elè a motor:-)))


Ès jön a pöcs....
Az srnèl használt U lakat nem jó:-(
Az ugye 130/60-13as kerèk...ez meg 120/90-10es terepgumi....
Nem megy át a gumin az U forma mert nagyobb...

Megoldottam.... A felni van lekötve.
Ezzel az a baj hogy 1 perc, az 5 sec helyett.


De minden rendben legalább...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése